Selasa, 24 November 2015

GEROEPEN OM STAAT EN NATIE BOUWEN


In de steeds snellere ontwikkeling van IT in het onderwijs en kantoren, evenals in verschillende vormen van
activiteit, Vervolgens verhuisde ik harten om een ​​toezegging in het achterhoofd te bouwen en verhuisde naar een follow-lanjud Ik kan gebeuren door middel van een vorm van bereidheid in het belang van de kinderen van deze staat en Nation.
Uit de ontwikkeling van de IT-lah, daarna verhuisde ik naar fundamentele kennis te bieden en te bouwen
IT-kennis voor kinderen in Itawaka staat en natie, heb ik dit op basis van de bevindingen Ik heb toen in Safari Natal titel samen IKBNI Jakarta, in december 2014 en waarin men gevonden activiteiten van IKBNI uitgevoerd wanneer het invoeren van IT voor schoolgaande kinderen, Algemeen en leerkrachten.

Van de activiteiten die ik kreeg een zeer grote bereidheid van de staat Itawaka kinderen over IT,
maar er is niemand die bereid is om kerelaanya offeren om zijn eigen IT-kennis te vormen kinderen in staat en natie Itawaka. Van de activiteiten die ik doe, ik raakte de beperkingen van de apparatuur zoals laptops. Een aantal kinderen die geïnteresseerd zijn en de vastberadenheid om te weten over IT zeer hoog, maar ze zijn kinderen die uit kwetsbare ouderen, zodat hebben laptop particulier zijn zij niet in staat te zijn, maar ze zijn zeer hoog bereidheid Geautomatiseerde kennis gebaseerde kennis.

Ik geniet alleen met 1 stuk 1 laptop en personal computer-eenheid me, ik voel me zeer minder
want het is niet in evenwicht gehouden door het aantal kinderen dat ik treining voor kenniseconomie
geautomatiseerd. Gedurende deze tijd ben ik graag iets om een ​​kind in staat en natie Itawaka geven, maar beperkt dat is een obstakel voor mij, maar ik probeer toch ook voor een aantal van de informatica te voeren Ik behoor tot, variërend van school tot ik via de websites van de informatica, en dat ik stam want ik solliciteren voor kinderen voor hun toekomstige staat. Hoewel het loon van mijn bereidheid werd betaald alleen met ontvangstbevestiging, maar mijn bedoeling toen ik de hogere vorderingen van de kinderen Staat vast te leggen en op te slaan wat ik passen, zodat wanneer ze terugkeren naar school respectievelijk, hebben ze in staat om het daar te doen geweest.
als volwassenen die geïnteresseerd zijn om de informatisering te weten, vooral de leraren. meningat
wereld volwasseneneducatie is al de gegevens niet langer off-line, maar is On Line en de gegevens die moeten worden werd persoonlijk door meester tersebur, maar ze zijn ook niet erg bedreven in het gebruik van het systeem en On Line en mengimput hoe dergelijke gegevens. Het is ook iets wat nog steeds vast door mij geworden omdat de middelen van het steunen van mijn zeer minder, terwijl de kennis die ik heb zo veel, het wordt de last van mijn geest als goed, maar ik wil zeggen, mijn beperkingen zijn ook bepalend voor de middelen hebben ondersteunen. Misschien is dit een beetje de smaak van mijn hart, als de ander krijgt voren basudara strepen mijn  handen en lees het, Ik ben erg dankbaar als graffiti mijn handen hebben de steun en medewerking van alle partijen hielpen om het belang van het gevoel van kennis-gebaseerde IT (geautomatiseerde) voor alle middenklasse hieronder. Heel erg bedankt bij voorbaat zeggen dat ik kan de Almachtige God geeft altijd de Beste voor basudara door middel sesehari activiteit en overvloedige zegeningen in de dagen basudara allemaal.

http://sengadalaeng.blogspot.com
<> Greeting Negeriku <>

Tidak ada komentar: